Strona główna » Aktualności » Sarapata: Wiślacka Drużyna rusza do ataku

Sarapata: Wiślacka Drużyna rusza do ataku

Data publikacji: 22-11-2016 14:41



Po południu w Pawilonie Medialnym na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana prezes Wisły Kraków SA - Marzena Sarapata w towarzystwie reprezentanta Fans4Club Marka Bogackiego spotkała się z dziennikarzami. Konferencja prasowa została zorganizowana w związku z akcją „Zostań #12BOHATERem”, która wystartowała właśnie dziś.

Fot. Przemek Marczewski Fot. Przemek Marczewski

„Na pierwszej konferencji prasowej nowego zarządu mówiliśmy, że zdajemy sobie sprawę ze 110-letniej historii Wisły Kraków i odpowiedzialności, jaka wiąże się z objęciem takiego stanowiska. Naszym priorytetem pozostaje sytuacja finansowa klubu i odzyskanie zaufania kibiców, które zostało mocno nadwyrężone przed przejęciem drużyny piłkarskiej przez Towarzystwo Sportowe” - rozpoczęła spotkanie z dziennikarzami Pani Prezes.

Przed rokiem Wisła Kraków z Fans4Club współpracowała przy akcji „Wisła to nasza historia”. W ostatnim czasie kibice krakowskiego klubu zabiegali o zorganizowanie podobnego wydarzenia również teraz. „Cała akcja została wymyślona i zaproponowana przez kibiców Białej Gwiazdy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych fanów rozpoczynamy akcję #12BOHATER. Wisła potrzebuje bohaterów, którymi bez wątpienia są nasi kibice. Widzimy codziennie zaangażowanie naszych fanów czytając komentarze i otrzymując wiadomości z propozycjami rozwoju klubu. Wspólnie chcemy walczyć o dobro Wisły Kraków i dlatego potrzebujemy dwunastego bohatera, którym jesteście właśnie Wy. Dziś wiślacka drużyna rusza do ataku i każdy kibic Białej Gwiazdy może zostać sponsorem klubu, a nawet znaleźć się na koszulce Wisły Kraków” - apeluje prezes Sarapata.

Dla Klubu, dla Kibiców

Jak zapewnia Pani Prezes, wbrew doniesieniom medialnym sytuacja finansowa Białej Gwiazdy jest stabilna, a rozpoczęta dziś akcja jest okazją zaproponowania kibicom dodatkowej możliwości wsparcia klubu. „Proszę nie traktować tej akcji jako chwytanie się deski ratunkowej. Nie jest tak, że to sytuacja finansowa klubu zmusza nas do organizowania takiej akcji. Cały pomysł został zainicjowany przez naszych kibiców i to naprzeciw ich oczekiwaniom wychodzimy. Nasi fani chcą wspierać Wisłę finansowo, a my dajemy im taką możliwość. Jeśli jest szansa na uzyskanie dodatkowych przychodów dla klubu, dlaczego mielibyśmy z niej nie skorzystać”.

MH
Biuro Prasowe Wisły Kraków SA



do góry strony