Strona główna » Aktualności » #prawdziwaWISŁA

#prawdziwaWISŁA

Data publikacji: 25-01-2019 09:16



Trwa sprzedaż abonamentów na mecze Białej Gwiazdy w rundzie wiosennej 2019. Już od pierwszego dnia kibice Wisły udowadniają, że liczą się CZYNY, a NIE SŁOWA. Dzięki współpracy z agencją BrainBox powstała dedykowana kampania reklamowa, której pierwsze efekty możecie obejrzeć poniżej. 


W piątek 25 stycznia wystartowała kampania reklamowa, wspierającą sprzedaż karnetów. Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy - na czele z Jakubem Błaszczykowskim. To postaci, które w trudnych chwilach walczą o uratowanie klubu. Kreacja podkreśla wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału. Mają one szczególną wymowę w obecnej sytuacji Wisły, która stanęła nad przepaścią.

„Mamy do czynienia z wydarzeniem bez precedensu w polskim sporcie i w marketingu. Skala bezinteresownego wsparcia, jakie klub otrzymuje od ludzi z całego świata, to niezwykle przejmująca i budująca historia. Na naszych oczach powstaje nowa, wiślacka mitologia. Jednocześnie, rodzi się szansa na realne zmiany w Wiśle Kraków i odcięcie się od niedawnych wydarzeń. W tej sytuacji Brainbox, który siedzibę ma raptem kilkaset metrów od stadionu Wisły, a w zespole wiele osób mocno związanych z klubem emocjonalnie, nie mógł bezczynnie stać z boku. Mam nadzieję, że nasze zaangażowanie będzie pomocne” - mówił Dyrektor Kreatywny w Brainbox, Krzysztof Korcala. „Przy tej okazji wielkie podziękowania należą się wszystkim, którzy pracowali przy tej kampanii, bo wzorem agencji robili to w tempie ekspresowym i charytatywnie” - dodał.

 
 
Agencja: Brainbox
Reżyser/DOP: Damian Kocur
Fotograf: Szymon Szcześniak / LAF
Make-up: Ada Gregorczyk
Koprodukcja: Michał Sadowski / King House
Asystent Produkcji: Wojciech Skrzypczyński
Catering: Tomasza 20 Resto Bar
Studio fotograficzne: Unique
Dziękujemy za wsparcie!

 
BrainBox
Biuro Prasowe Wisły Kraków SA
 


do góry strony