Strona główna » Aktualności » Informacje dotyczące odbioru zakupionych nagród

Informacje dotyczące odbioru zakupionych nagród

Data publikacji: 29-10-2015 11:59



Od czwartku 29 października 2015 roku kibice, którzy przyłączyli się do akcji „Wisła Kraków to nasza historia” mogą odbierać zakupione nagrody. O gotowości nagrody do odbioru konkretni kibice będą informowani drogą mailową.


W dni powszednie (z wyjątkiem środy) oraz soboty nagrody będzie można odbierać przy stanowisku usytuowanym przy wejściu LE (mapa poniżej), natomiast w dni meczowe przy wejściu E11/E12.

Godziny funkcjonowania punktu odbioru nagród:
- poniedziałek, wtorek i czwartek – 11.00-18.00
- piątek –  11.00-19.30
- sobota – 11.00-16.00
 
W dniu meczu z Ruchem Chorzów punkt odbioru nagród będzie czynny wyjątkowo do godziny 19:30.
 
W celu odbioru nagrody prosimy o przygotowanie ID transakcji, adresu e-mail oraz dokumentu tożsamości. ID transakcji znajduje się w panelu „Moje konto”, w zakładce „Twoje nagrody”. 

 
Poniżej preznetujemy mapę z wskazówkami, jak dojść do punktu odbioru:

 
Rozpoczęła się także wysyłka nagród. Kibice, którzy wybrali ten sposób dostarczenia nagrody również za pośrednictwem maila otrzymają informacje o przygotowaniu i nadaniu paczki.
 
Biuro Prasowe Wisły Kraków SA

 



do góry strony