Strona główna » Aktualności » Informacja dotycząca Kart Kibica

Informacja dotycząca Kart Kibica

Data publikacji: 14-02-2019 18:50



Wisła Kraków otrzymuje dużą liczbę zapytań o termin dostarczenia Kart Kibica zamówionych przez internet. Klub dokonał wysyłki w przewidzianym terminie tak, aby trafiły one do fanów najpóźniej w dniu pierwszego domowego meczu w ramach rundy wiosennej Lotto Ekstraklasy (18 lutego).


Karty Kibica zostały wysłane listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej, która zobowiązała się do dostarczenia przesyłki w ciągu 5 dni roboczych. Karty Kibica zamówione 12 lutego lub później nie zostały jeszcze przekazane Poczcie Polskiej, ponieważ operator nie zdążyłby ich dostarczyć terminowo. W związku z tym uruchomione zostanie odrębne stanowisko w Strefie Kibica, w którym będzie można odebrać Kartę Kibica osobiście. W innym wypadku nieodebrane Karty Kibica zostaną wysłane we wtorek 19 lutego. 

Osoby, które nie otrzymały Karty Kibica w terminie, mogą wyrobić darmowy duplikat w dniu meczu ze Śląskiem Wrocław. 
 
W momencie utworzenia nowej Karty Kibica zakupiony wcześniej karnet lub bilet automatycznie przechodzi na nowo wyrobioną kartę.
 
Za utrudnienia przepraszamy!

Biuro Prasowe Wisły Kraków SA
 


do góry strony