Strona główna » Aktualności » Współpraca z Tyskim dobiega końca

Współpraca z Tyskim dobiega końca

Data publikacji: 25-06-2007 16:05



Od nowego sezonu Wisła Kraków będzie miała nowego sponsora strategicznego. Kompania Piwowarska i marka Tyskie, które wspierały Białą Gwiazdę od dwóch lat, koncentrując się na sponsorowaniu piłkarskiej Reprezentacji Polski i jej trenera Leo Beenhakkera, zdecydowały się nie przedłużać współpracy sponsorskiej z Wisłą Kraków.

"Możliwość pracy z Wisłą Kraków była dla nas wielkim wyróżnieniem. To jeden z najbardziej utytułowanych polskich klubów, mający oddanych kibiców i profesjonalny zarząd. Te dwa lata zostaną odnotowane w historii marki Tyskie i Kompanii Piwowarskiej jako okres pełen niezapomnianych wrażeń i wspaniałych momentów. Dziękujemy klubowi i Kibicom za współpracę, życzymy dalszych sukcesów sportowych - powiedział Bartosz Dobrzyński, manadżer ds. marketingu sportowego w Kompanii Piwowarskiej.

"Współpraca z Kompanią Piwowarską, stwarzająca Wiśle szanse na odnoszenie sukcesów od samego początku stanowiła dla Wisły źródło olbrzymiej satysfakcji. Zarówno cały zarząd, jak i piłkarze dziękują Kompanii za dwuletnie zaangażowanie i wsparcie. Decyzja Kompanii nie będzie miała wpływu na sytuację finansową Wisły Kraków, a budżet klubu będzie utrzymany na tym samym, wysokim poziomie. Wkrótce przedstawimy nowego partnera, który od  sezonu 2007/2008 będzie wspierał nas w walce o najwyższe sportowe cele." - powiedział Grzegorz Falk, dyrektor marketingu i sprzedaży Wisły Kraków SSA.

Kompania Piwowarska i marka Tyskie towarzyszyła Wiśle Kraków od meczów eliminacji Ligi Mistrzów z Panathinaikosem Ateny we sierpniu 2005 roku. Biała Gwiazda miała okazję promować wspólne działania nie tylko podczas meczów na krajowych i zagranicznych boiskach, ale również przy obchodach stulecia klubu i wystawie pt. "Biała Gwiazda - historia pełna blasku".

Biuro Prasowe Wisła Kraków SSA



do góry strony