Strona główna » Aktualności » Wisła Kraków na PODIUM

Wisła Kraków na PODIUM

Data publikacji: 08-02-2007 12:17



Według analizy działań marketingowych polskich klubów sportowych w roku 2006 przeprowadzonej przez Grupę Podium, Wisła Kraków plasuje się na drugim miejscu spośród wszystkich klubów które brały udział w badaniu, a do liderującego Lecha Poznań zabrakło jedynie jednego punktu.

Co ważne, najbardziej aktywny marketingowo klub sportowy w Polsce wybierali przedstawiciele klubów i stowarzyszeń biorący udział w badaniu, czyli marketingowa praca Wisły Kraków została doceniona przez konkurencję. W badaniach udział wzięli przedstawiciele 99 polskich klubów, posiadających drużyny współzawodniczące w ligach piłki nożnej, siatkówki, piłki ręcznej, koszykówki i hokeja na lodzie.

Na dalszych miejscach w klasyfikacji uplasowały się Legia Warszawa, Korona Kielce oraz Prokom Trefl Sopot i Lotos Gdynia.

Grupa PODIUM powstała z myślą o rozwoju polskiego sportu oraz o podnoszeniu kwalifikacji menedżerów zarządzających klubami sportowymi w Polsce. PODIUM to organizator konferencji i szkoleń z najlepszymi specjalistami z zakresu marketingu sportu z zagranicy i z Polski.

Misja firmy to wsparcie polskiego sportu poprzez dostarczenie organizacjom sportowym, sponsorom oraz władzom lokalnym rozwiązań z zakresu marketingu sportowego i podnoszenie kwalifikacji menedżerów zajmujących się sportem w Polsce a także budowanie profesjonalnego rynku marketingu sportowego.

Źródło: Raport z badania dotyczącego wybranych aspektów marketingu w polskich klubach sportowych.

Biuro Prasowe Wisła Kraków SSA



do góry strony