Strona główna » Aktualności » Styczeń miesiącem Wisły Kraków

Styczeń miesiącem Wisły Kraków

Data publikacji: 28-02-2019 16:31



W styczniu w rankingach medialności w polskiej piłce nastąpiły duże, choć spodziewane zmiany. Akcja ratunkowa Wisły Kraków wywindowała tę markę na szczyty zestawień - wynika z cyklicznej analizy „Piłka w grze” przygotowywanej przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.


O ile w grudniu to jeszcze Legia Warszawa odnotowała więcej publikacji w mediach tradycyjnych od klubu ze stolicy Małopolski, to w styczniu nie miała już żadnych szans w zestawieniu notując blisko 800 materiałów mniej od Białej Gwiazdy. Krakowski klub zdecydowanie najczęściej gościł też na okładkach gazet - było tak 65 razy, podczas gdy drugi w tym zestawieniu Lech Poznań - 20 razy. Wisła była także jedynym klubem, który odnotował więcej publikacji niż w grudniu 2018 r.

Wykres 1. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy w styczniu 2019 (prasa i wybrane strony internetowe)
 
 
Wykres 2. TOP 10 najbardziej medialnych drużyn LOTTO Ekstraklasy w styczniu 2019 (social media)
 
 
  
„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl) . Badanie prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory wzięto pod uwagę już ponad 1,7 mln informacji.
 
Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
 
Biuro Prasowe Wisły Kraków SA
 


do góry strony